‘Ik had nog zo gezegd: Geen Bommetje!’ aldus Peer Mancini, de bekende man met wit haar die jaren in de reclames van Melkunie speelde. Peer is terug van weggeweest en Melkunie ook. Misschien is het je nooit opgevallen, maar het merk ‘Melkunie’ is al twaalf jaar niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kunnen we vanaf deze week weer genieten van de geweldige reclames en heerlijke zuivelprodukten.
Ondanks dat het merk Melkunie 12 jaar niet verkrijgbaar is geweest wordt het nog steeds gerekend tot de populairste zuivelmerken ooit. Dat Melkunie nooit weg is geweest uit de hoofden van de Nederlanders blijkt uit De Merkenmonitor van Trendbox. Bijna de helft van de Nederlanders (48 procent) weet zeker dat de producten van Melkunie nooit uit het schap verdwenen zijn. Melkunie wordt weer wat we van een zuivelmerk verwachten; voor iedereen, lekker gewoon en zonder fratsen.
Geef een reactie