Monki Let Self-Love Rule

De bekende kledingwinkel Monki lanceert een nieuwe collectie met niemand minder dan illustrator Camilla Engström. Topics als onzekerheid en self-love staan centraal in de collectie. De samenwerking is een vervolg op Monki’s Monkifesto campagne, en streeft ernaar het probleem van eigenwaarde onder sommige jonge vrouwen aan te kaarten. De campagne laat Engström’s karakter Husa zien, in vier herkenbare scenarios. De illustraties zijn te zien op vier T-shirts met daarop slogans als ‘Stay zen’, ‘Do it’, ‘Speak up’ en ‘Love it’.

Bij Proud vinden we dit uiteraard een heel tof initiatief en een hele waardevolle collectie. Ik ga binnenkort zeker even een kijkje nemen in de winkel. Hieronder vind je een aantal van de beelden. Welk shirt zou jijzelf wel willen kopen én dragen?

De collectie is beschikbaar in alle Monki winkels vanaf NU.

speak up

monks self love

Wat vind jij van deze collectie?

Scarlet

Geschreven door Scarlet

Reacties

6 reacties op “Monki Let Self-Love Rule”

  1. Super leuke shirts 😊🤘🏼

  2. Mooie boodschappen, maar ik vind die naaktpoppetjes niet echt wat.

  3. Goh.. wel ironisch dat een zaak als Monki dit doet. Ik pas bij hun in geen enkele spijkerbroek…

  4. Nou, leuk 😍

  5. Camille is een super dun model.. Ze hadden beter een realistischer model kunnen kiezen. Dit maakt juist onzeker vind ik :$ Het lijkt op de Zara campagne “love your curves”. Die modellen hadden geen enkele curve..

  6. De ontwerpster zelf is nou eenmaal dun. De shirts moeten waarschijnlijk nog gefotografeerd worden bij andere mensen voor de campagne. Ik vind de shirts echt geweldig! Love love love.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *